Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
Conform OUG 34/2014, Clientul are dreptul ca in termen de 14 zile sa returneze produsele.
De la aceasta regula fac exceptii anumite categorii de produse, care prin natura lor nu pot fi returnate, cum ar fi produsele de igiena, bauturile alocoolice, ziare, produse sigilate. Sau produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid iar florile fac parte din acesta categorie si sunt exceptate de la dreptul de retragere. La fel nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
Ghivecele, Instalatiile de irigat și alte produse comercializate de SC Gradina Online SRL se pot returna după următoarea procedură:
Procedura de denuntare si retur:
• 1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna.
• 2. Returnarea se face prin trimiterea produselor prin intermediul Fan Curier la adresa: Cornesti, Str Principala nr 241, Dambovita!
• 3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre Cumparator
• 4. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
• 5. Coletul trebuie trimis la adresa mentionata in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
• 6. Suma platita, minus taxele de transport, va fi rambursata integral in 14 de zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere.